Tingimused

Veebipoe vaan.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Trinity’s (registrikood 14562463), asukohaga Koidutähe 51, Tartu linn, Tartu maakond, 51011.

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
    1. Müügitingimused kehtivad Trinity’s OÜ kaupade ostmisel.
    2. Trinity’s OÜ müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
    3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
      Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
    4. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.
    5. Hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu ning rakendatavaid pakkimis ja transpordi kulusid.
  2. Tellimuse vormistamine
    1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
    2. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
    3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Trinity’s OÜ arvelduskontole.
    4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha ( sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  3. Makseviisid
    1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV ) ja krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro).
    2. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
    3. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
  4. Kohaletoimetamine
    1. Kaupa saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi.
    2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
    4. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
      Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelnimetatud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
    5. Klient on kohustatud säilitama punktis 4.4 nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
    6. Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.
    7. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning lepib kokku sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelnimetatud tähtaja jooksul,on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
    8. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
  5. Taganemisõigus
    1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ja tellitud toote/tooteid ümber vahetada teise suuruse või tagastada. Toodet/tooteid teise mudeli vastu ei ole võimalik vahetada.
    2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    3. 14- päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Trinity’s OÜ õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest tagastamise avaldus, mille vormi leiab siit ning täita vorm ja saata meile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule ( nt vale või defektiga asi).
    7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    8. Trinity’s OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
    9. Trinity’s OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Trinity’s OÜ pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Trinity’s OÜ tarbjale tagastama kulu,mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    11. Trinity’s OÜ on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Trinity’s OÜ on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  6. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Trinity’s OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul,alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Trinity’s OÜ kohustus.
    2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Trinity’s OÜ poole, saates e-kirja aadressile info@vaan.ee või helistada telefonil +372 58758609.
    3. Trinity’s OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
    4. Kui Trinity’s OÜ ostetud kaubal on puudused, mille eest Trinity’s OÜ vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Trinity’s OÜ ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    5. Trinity’s OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 pärva jooksul.
  7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
    1. Trinity’s OÜ on isikuandmete ( sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) vastutav töötleja.
    2. Trinity’s OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
    3. Trinity’s OÜ edastab kauba kohale toimetamiseks vajalikud isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõttele.
    4. Trinity’s OÜ saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
    5. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
  8. Vaidluste lahendamine
    1. Kui ostjal on Trinity’s OÜ osas pretensioone , tuleb need saata e-kirja aadressile info@vaan.ee või helistada telefonil +372 58758609.
    2. Kui ostja ja Trinity’s OÜ ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel,siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbjavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbjavaidluse komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Trinity’s OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.